A zene
Svédországban már sláger, az utóbbi 12 hónapban José pedig elkezdett a világ többi részében is befutni. 2005-ben, a „Veneer” c. debütálóalbum Egyesült Királyságbeli kiadásakor, valamint a Kylie Minogue „Hand On Your Heart” c. számának hátteréül szolgáló „Stay in the Shade” c. EP kiadásakor José neve futótűzként terjedt szét a zenei világban.
A csodálatos BRAVIA reklámfilm és a „Heartbeats” feldolgozásának házassága jutatta Josét a reflektorfénybe, ez adta meg neki a jól megérdemelt sztárságot.
Januárban a „Heartbeats” kislemez az angol és ír slágerlista élmezőnyébe tört. A „Veneer” szintén jelentős sikereket ért el; az Egyesült Királyság albumeladási listáján került az első tíz közé.
Akárcsak a „Heartbeats”, a „Veneer” is viharos sikert aratott. Az amerikai Entertainment Weekly cikkében „[González]... ügyes, szinkópás játéka és a diszkrét vokálok a Veener-ben hipnotikusak, a The Knife Heartbeats-ének feldolgozásában, ahol a dinamikus szinti-pop dalt szívszorító altatódallá formázza pedig egyenesen felülszárnyalhatatlanok." José népszerűsége töretlenül növekszik, mert ez a páratlan tehetség folyamatosan újabb és újabb rajongókat tudhat magáénak. A Heartbeats-et meghallgqathatod, efölött az Életrajz fölött van. :)